Rama de coñecemento: Ciencias sociais e xurídicas

Campus: Campus de Pontevedra

Centro
Facultade de Comunicación

Materias do título

Ficha no centro

 

Créditos ECTS

240

Cursos

4

Prazas

100

Nota de acceso

7.406 (Ord.) (1)

Prezo

591.00 € (2)

(1) Ord: convocatoria ordinaria, Ext: convocatoria extraordinaria. Nota de acceso do curso 2022/2023
(2) Importe dos créditos ECTS do primeiro curso. Taxas non incluídas

 

Descrición

Esta titulación pretende que os seus titulados e tituladas adquiran un coñecemento exhaustivo do fenómeno da comunicación, especialmente a publicitaria e das relacións públicas, a súa función na sociedade e as súas técnicas e metodoloxías de investigación.
Proporcionará coñecementos sobre o deseño e creación de políticas e estratexias *comunicativas para todo tipo de organizacións (empresas privadas, organismos públicos e entidades do terceiro sector).

Perfil de Ingreso

Persoas con capacidade crítica, analítica e interpretativa, con interese polas persoas e as súas relacións vinculadas á súa función na sociedade, con interese tamén pola comunicación e as súas estratexias, especialmente no ámbito publicitario.

Acceso e admisión

  • Bacharelato con ABAU superada
  • Ciclos formativos de grao superior
  • Proba de acceso para maiores de 25, 40 ou 45 anos
  • Titulación universitaria previa

Saídas Profesionais

  • Publicidade: creación, deseño e produción da comunicación publicitaria, planificación e estratexia publicitaria, mercadotecnia, realización de estudos creativos e de deseño, avaliación da eficacia das campañas publicitarias en relación cos estudos comerciais, xestión de publicidade e espazos publicitarios
  • Medios de comunicación: redacción en medios de comunicación (prensa, radio, televisión e internet), elaboración de publicidade para os medios de comunicación, locución multimedia, realización de roldas de prensa
  • Relacións públicas: relacións públicas en medianas e grandes empresas, realización de campañas e accións que cren entre o público unha actitude favorable cara as empresas, produtos ou servizos, relacións cos medios de comunicación, asesoría de comunicación e imaxe corporativa, organización de eventos e actos públicos, organización de protocolo, comunicación corporativa en social media, xestión de intanxibles